Skip to main content

Set Shaklee

Disini saya senaraikan Trial Pack Shaklee yang ada (untuk yg custom made..kene buat special request yer..InsyaAllah stok sentiada ada)

SET A ~vitalea ,vitamin C, B Complex ( 3 botol fullpack ni cuma rm188 untuk kegunaan 4 hingga 6 bulan. jika Trial Pack cuma RM80 utk 30hari)
sesuai untuk semua golongan yang mementingkan kesihatan - lelaki, wanita, pelajar, wanita mengandung,menyusukan anak,warga emas ...
sangat tepat bagi mereka yang sibuk dan gaya pemakanan seharian yang tidak sihat dan tak seimbang
sesuai bagi mereka yang selalu stress, keletihan, mudah mengantuk

SET B ~ Alfalfa, Vitalea ,vitamin C, B Complex (4 botol fullpack ni cuma rm231 untuk kegunaan 4 hingga 6 bulan. jika Trial Pack cuma RM80 utk 30hari)
sesuai untuk semua golongan yang mementingkan kesihatan - lelaki, wanita, pelajar,menyusukan anak,warga emas ...(kecuali mereka yang menghidap SLE dan kecuali mereka yang mengandung)
AMAT2 sesuai sekali untuk ibu2 menyusu kerana dalam set ini terdapat alfalfa yang bertindak sebagai penggalak susu
sangat tepat bagi mereka yang sibuk dan gaya pemakanan seharian yang tidak sihat dan tak seimbang
sesuai bagi mereka yang selalu stress, keletihan, mudah mengantuk

SET C ~vitalea ,vitamin C, B Complex.Zinc Complex ( 4 botol fullpack ni cuma rm215 untuk kegunaan 4 hingga 6 bulan. jika Trial Pack cuma RM100 utk 40hari)
sesuai untuk mereka yang baru melahirkan..baik secara normal atau ceasarean...kira ni mcm set lepas pantang gitu...
sesuai jua untuk mereka yang mempunyai masalah rambut gugur

SET D ~Vitamin C, B Complex. Vita E Complex ( 3 botol fullpack ni cuma rm236 untuk kegunaan 4 hingga 6 bulan. jika Trial Pack cuma RM80 utk 30hari)
sesuai untuk mereka yang sangat mementingkan penjagaan kulit...dan inginkan kulit yang cantik
sesuai juga untuk mereka yang mengalami masalah kolestrol tinggi atau sakit jantung
sesuai jugak untuk ibu2 yang mengalami masalah nipple melecet

SET E ~ Alfalfa, Vitalea ,vitamin C, B Complex, Ostematrix (5 botol fullpack ni cuma rm280untuk kegunaan 4 hingga 6 bulan. jika Trial Pack cuma RM130 utk 30hari)
set ini sama seperti set B cuma mempunyai tambahan sebotol ostematrix (Cal/Mag). Siapa yang perlukan ostematrix? ~ ibu mengandung,ibu menyusu,mereka yang ada masalah nak nak minum susu,mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.,mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.,mereka yang kit kepala yang teruk dan berhari-hari.,merea yang sedang menjalani fisioterapi.mereka yang mempunyai masalah pecah2 di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki dan mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.

SET F ~ Alfalfa, Vitamin E ( 2 botol fullpack ni cuma rm162 untuk kegunaan 4 bulan. jika Trial Pack cuma RM70 utk 30hari)
sesuai untuk wanita yang mementingkan kesihatan dalaman dan luaran..cantik anggun gitu...vitamin E ni sebagai anti oksida,anti penuaan,menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot & baik untuk jantung, dan ada yang menggelarkannya sebagai sex vitamin.Alfalfa pula baik Baik untuk kesihatan dalaman wanita, berfungsi seperti Kacip Fatimah (perapat!), membantu melancarkan kitaran haid, dan banyak lagi kebaikan Alfalfa.

SET G ~ Alfalfa, Vitamin C, B Complex( 3 botol fullpack ni cuma rm160 untuk kegunaan 3-4 bulan.Jika Trial Pack cuma RM80 utk 30hari)
~ sesuai untuk mereka yang mengalami masalah resdung,eczema..allergy


dan untuk setiap yang membeli supplemen2 Shaklee ni..pasti saya akan mengesyorkan sekali untuk mengambil ESP (Energizing Soy Protein..best seller kami... bukan sebab ia best seller tapi Protein adalah asas kepada kesihatan yang optimum...


sebab tu kalau anda nak tahu, BASIC supplemen utk kesihatan menyeluruh terdiri daripada ESP + set A...
cuma dalam list Trial Pack Shaklee tiada ESP kerana ESP ni didatangkan dalam bentuk serbuk...jadi yg dalam serbuk tiada Trial yer... ..beli je setin tu.. anda pasti sukakannya..berbaloi baloi...... Secara ringkasnya ESP ni sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel2 tisu, hormon dan enzim di dalam tubuh. sangat.Sangat diperlukan oleh wanita yang mengandung dan menyusukan anak..Penting untuk pembentukan kuku, rambut dan kulit...DAN pastinyaPROTEIN YANG BERKUALITI akan memberi result yang positive (nantikan dalam entry akan datang..saya akan share 7 criteria bagaimana nak memilih Soy Protein yang terbaik)

....apa2 pun stok Shaklee Trial Pack sentiasa ada...dan pastinya pilihan ramai rakyat Malaysia..Brunei..S'pore ..Indonesia....InsyaAllah...just klik order form.....dan barang akan dihantar ke pintu rumah/pejabat anda..free delivery via Poslaju/CityLink with free gift
..Jadi sempena tahun baru..mari mengamalkan gaya hidup sihat bersama Shaklee, Dan Oh ya..supplemen Shaklee tidak terhad disini sahaja..ada pelbagai suplemen untuk pelbagai masalah kesihatan...
Hubungi Farhana 017 7018763 atau emel hana.khairi@gmail.com

Comments

Popular posts from this blog

DADAH DALAM REDBULL DAN LIVITA

Kumpulan dadah perangsang merupakan kumpulan dadah yang bertindak ke atas sistem otak untuk menghasilkan kesan ransangan seperti peningkatan tumpuan terhadap aktiviti kerja dan menghilangkan rasa lesu badan. Terdapat beberapa jenis dadah yang dikategorikan sebagai perangsang dan sering disalahguna bagi mendapatkan kesan ransangan. Sebaliknya kesan buruk yang dihasilkan akibat penggunaan dadah tersebut langsung tidak dihiraukan. Di antara kesan buruk yang diketahui terhasil daripada penggunaan dadah perangsang ialah ketagihan dadah, tidak waras, gila, dan perubahan emosi seperti panas baran, tidak berupaya tidur, serta rasa murung. Selain itu penggunaan yang berlebihan boleh mengakibatkan keracunan dan kematian. JENIS DADAH PERANGSANG Di antara jenis dadah perangsang termasuklah dadah perangsang ringan (DPR) iaitu nikotin yang terdapat dalam rokok, kafeina yang terdapat dalam kopi, teh, dan minuman bercoklat. Minuman ringan penghilang letih seperti jenama LIVITA dan RED BUL

TIPS MEMBELI PRODUK SHAKLEE PADA HARGA AHLI

Sekiranya anda berada berdekatan dengan mana-mana cawangan Shaklee yang sah, dan berhajat mahu membeli sendiri produk Shaklee serta mendapat harga ahli, bolehlah ikuti tips di bawah. PERTAMA Anda perlu mendaftar menjadi ahli terlebih dahulu dengan menggunakan Id saya sebagai sponsor. Sebelum melangkah masuk ke mana-mana cawangan Shaklee, pastikan anda mempunyai maklumat ini. * Shaklee ID : 852667 * Nama : Norfarhana Binti Khairi * Contact No. : 017-7018763 ** Anda juga boleh menghubungi saya terlebih dahulu untuk konsultasi percuma, cadangan suplemen mahupun untuk mengetahuI harga produk untuk membuat budget. KEDUA Pergi ke mana-mana cawangan Shaklee yang sah (seperti berikut) dan ber'shopping' lah! Shaklee HQ : JA-3A-02, Empire Tower, Empire Subang, Jalan SS16/1, 47500 Subang Jaya, Selangor. No Tel: 03-5622 3188 KL Branch : 31 Jalan 2A/27A, Section 1, Wangsa Maju, Setapak, Kuala Lumpur.. No tel 03-41426442 Penang Branch : A-2 Jalan Todak, Pusat Bandaraya, Seberang Jaya , P

Rahsia banyakkan susu ibu sampai memancut-mancut

Assalamualaikum,  Ada setengah orang berharap susunya banyakkkk tapi malas nak pam susu masa di pejabat. komitmen kena tinggi barulah dapat hasilkan stok susu untuk bayi dengan banyak. Pedulikan orang yang dapat stok penuh freezer tu. Bersyukurlah dengan apa yang kita ada. Anak saya yang sulung ecslusive breastfeeding selama 6 bulan. Alhamdulillah, tapi lepas 6 bulan susu start berkurang. Mungkin salah saya juga sebab saya tak rajin bangun malam untuk pam maka stok tak cukup terutama bila saya kena outstation (perkara yang saya sangat takut sebab saya target nak susukan dia hingga dia berumur 2 tahun). Selain dari komitmen ibu-ibu, pemakanan ibu pun turut memainkan peranan....hurm....jom kita baca artikel dari Puan Suriya Majid Rahsia cara banyakkan susu ibu sampai memancut-mancut. Pastilah ramai ibu-ibu yang tercari-cari rahsia ini. Ibu mana yang tak mahukan susunya memancut-mancut, banyak dan anak puas menyusukan? Ada cara dan rahsianya, yang pastinya ib